რატომ ირჩევს მომხმარებელი “ნატახტარის ლიმონათს”?

2010 წლის ნოემბერ-დეკემბერში ჩატარდა “ნატახტარის ლიმონათის” სატელევიზიო სარეკლამო კამპანია, რომლის მიზანი იყო მომხმარებლის ყურადღების გამახვილება “ნატახტარის ლიმონათის” უპირატესობებზე.

ესენია, პროდუქციის მაღალი ხარისხი და და მისი კონტროლის მაღალი დონე, უახლესი ტექნოლოგიები, წარმოების ყოველი ეტაპის ლაბორატორიული კონტროლი, ახალი საექსპორტო ბაზრების ათვისება და სხვა.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s