მედიატური “ნატახტარის” ქარხანაში

კომპანია “ნატახტარმა” “ჯეპრასთან” ერთად “ნატახტარის” ქარხანაში მედია-ტური მოაწყო.

კომპანიის მარკეტინგის სამსახურის ხელმძღვანელმა თორნიკე ნიკოლაიშვილმა ჟურნალისტებს კომპანიის საქმიანობა გააცნო.

“ნატახტარს” ლუდის ბაზრის 55%-ი უკავია. კომპანია ძირითად ექსპორს აზერბაიჯანში ახორციელებს. მეორე საექსპორტო ბაზარი კი უკრაინაა, სადაც კომპანიამ საცდელი მოცულობები შეიტანა.

რაც შეეხება ლიმონათს, “ნატახტარის” ლიმონათი ექსპორტზე 15 ქვეყანაში გადის, ყველაზე დიდი მოცულობით კი – აზერბაიჯანში.

მედია-ტურის მონაწილეებმა კომპანიის ლუდსახაში ქარხანა დაათვალიერეს, გაეცნენ წარმოების ტექნოლოგიას, ხარისხის კონტროლის ლაბორატორიას. “ნატახტარი” ლუდის წარმოებას ჩეხური და გერმანული ტექნოლოგიით ახორციელებს. ჩეხური დანადგარი “ნატახტარში” 2005 წელს დამონტაჟდა, ხოლო გერმანული – 2011 წელს.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s