“ნატახტარმა” და “ჯეპრამ” მედიაკონკურსის გამარჯვებულები გამოავლინეს

კომპანია “ნატახტარმა” და პიარსააგენტო “ჯეპრამ” მედიაკონკურსის გამარჯვებულები გამოავლინეს. კონკურსის ყველა მონაწილეს “ედრესის” 150 ლარიან სასაჩუქრე ბარათთან ერთად , ფულადი პრიზები გადაეცათ.

კომპანია “ნატახტარმა”, პიარსააგენტო “ჯეპრასთან” ერთად, კონკურსი თემაზე “ადგილობრივი ლუდი – ყოველთვის ახალი” 28 აპრილს გამოაცხადა.

კონკურსის მიზანი იყო, მედიის საშუალებით ქართველ მომხმარებელს მიწოდებოდა სასარგებლო და მიუკერძოებელი ინფორმაცია ლუდის ადგილობრივი წარმოებისა და ლუდის ხარშვის ქართული მრავალსაუკუნოვანი ტრადიციების შესახებ. კონკრეტულად კი კომპანია “ნატახტარის” სიახლეების, ბრენდების, მისი წარმადობის, ექსპორტისა და ნატახტრის წყლის უნიკალურობის შესახებ.

“ადგილობრივი ლუდი – ყოველთვის ახალი” მედიაკონკურსის ჟიურის წევრები ზვიად ქორიძე, რუსუდან ვაშაკიძე, თეონა დოლენჯაშვილი, სოსო გალუმაშვილი, ვახტანგ გვახარია, ელდარ ნადირაძე იყვნენ.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s