ერთი ჩვეულებრივი დღე რესტორან ,,ლუდის მოედანში”

სასიამოვნო გარემო, მუსიკა, ხალხმრავლობა… და… ამ ყველაფერში გაჯერებული ლუდის არომატი…

თათია ვარდოსანიძე, სტუმარი: ძალიან მომწონს აქ სტუმრობა. ამასთანავე, ლუდის დიდი მოყვარული ვარ, ძალიან მიყვარს “ნატახტარი” და ხშირი მომხარებელიც ვარ. თუ სადმე ამის შესაძლებლობა მეძლევა, უარს არ ვამბობ. ქართულ ლუდებს შორის “ნატახტარს” ვანიჭებ უპირატესობას, მე მიყვარს “ნატახტარი”!

ზურაბ ბაქრაძე, შპს “წისქვილის” გენერალური მენეჯერი: ჩვენ დიდი ხნის ურთიერთობა გვაქვს კომპანია “ნატახტართან”, აქ იმართება კონკურსები და შეჯიბრი ლუდის სმაში. გარდა ამისა, ჩვენთან გაყიდული ლუდის 80 პროცენტი “ნატახტარზე”  მოდის, ჩვენს მომხარებელს უყვარს “ნატახტარი”. სამეგობრო წრეშიც უპირატესობას ნატახტარის ლუდებს ვანიჭებ, მათ შორის ძალიან მიყვარს “ქარვა”.  მისი მომხმარებელი ვარ.

ზურა სირაძე, ბარმენი: მე მიყვარს “ნატახტარი”! აქ მოხმარებელი ძირითადად ჩამოსასხმელ “ნატახტარს” ითხოვს. უყვართ და მოსწონთ. განსაკუთრებით დიდ აღტაცებას გამოთქვამენ უცხოელი სტუმრები, მათ უყვართ ქართული ლუდი, განსაკუთრებით კი “ნატახტარი”.

ვახტანგ ებრალიძე, მიმტანი: უცხოელი სტუმრები აღფრთოვანებული არიან. ხშირად ითხოვენ “ნატახტარს”. უკვე შეიყვარეს. თავადაც უპირატესობას კომპანია “ნატახტარის”  ლუდებს ვანიჭებ.

Leave a Reply

